Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ....



«Πρόωρες εκλογές ούτε θέλω, ούτε πρόκειται να επιδιώξω. Ωστόσο, το ότι δεν θέλω εκλογές δεν σημαίνει ότι θα ήμουν διατεθειμένος να δεχθώ οποιονδήποτε εκβιασμό από οποιαδήποτε συμφέροντα. Διότι αν αντιληφθώ εκβιασμούς ή άλλου είδους πιέσεις, τότε προφανώς άλλοι θα έχουν τις ευθύνες για ό,τι συμβεί. Να το πω αλλιώς: Εγώ θέλω σταθερότητα και εξάντληση τετραετίας. Για το καλό του τόπου. Αλλά έχω και τα μάτια μου ανοικτά…», είπε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μεταξύ άλλων ανοησιών σε συνέντευξή του στα Νέα.

ΕΙΝΑΙ φανερό ότι ο άνθρωπος αυτός έχει πρόβλημα και το πρόβλημα συνίσταται στο ότι παραδέχεται μονάχα τον εαυτό του. Αυτός αποφασίζει για την Ελλάδα, για τον λαό, για το μέλλον μας. ΠΟΙΟΣ;;; Ο Σαμαράς!!! Σαν να μας παραπέμπει στον αλήστου μνήμης δικτάτορα Παπαδόπουλο. Αλλά περισσότερο μάλλον προς... κουτσαβάκη μοιάζει. Ψευτοπαλικαράς.

Καημένε Σαμαρά, είμαστε στο ΕΜΕΙΣ κι όχι στο ΕΓΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου