Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος του Αντώνη

Με τον Αντώνη Χαραλαμπόπουλο ήμασταν συμμαθητές στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, με δασκάλα την Ελένη Τεφάνη. Ο Αντώνης ήταν πολύ καλό παιδί  και φυσικά δεν έπαψε να είναι καλός και όταν μεγάλωσε και έφτιαξε οικογένεια και δούλεψε σκληρά, στην Αμαλιάδα. Διάβασα, λοιπόν, κάπου στο διαδίκτυο για τον γιο του, που δεν τον γνωρίζω. Είναι βέβαιο όμως ότι θα μοιάζει του πατέρα του στο ήθος. Διαβάστε στο βιογραφικό του, όπως το έχει γράψει ο ίδιος: 
Γεννήθηκα στην Αμαλιάδα το 1978 όπου και κατοικώ μόνιμα. Γονείς μου είναι ο Αντώνης Χαραλαμπόπουλος επαγγελματίας με καταγωγή από την Δάφνη Αμαλιάδας και η Αφροδίτη Χαραλαμποπούλου οικιακά με καταγωγή από την Αετοράχη Βάρδας. Τελείωσα το λύκειο και συνέχισα τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο Πατρών στην Παιδαγωγική Σχολή Δημοτικής Εκπαίδευσης. Σήμερα συνεχίζω σε δεύτερο πτυχίο τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ασχολήθηκα από τη φοιτητική ηλικία μου με τα κοινά. Από το 2007 εργάζομαι ως εκπαιδευτικός (Δάσκαλος) στο 1ο Γραφείο Αμαλιάδας. Είμαι πρόεδρος σήμερα στον Εθνικό Αμαλιάδας ποδοσφαιρική ομάδα. Είμαι σήμερα ο Γραμματέας Περιφερειακής Επιτροπής ΠΑ.ΣΟ.Κ Δυτικής Ελλάδας.
Αν κάτι έχει αλλάξει, ας φροντίσει ο Βασίλης να μας ενημερώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου